DELLMGR - pridat disk do pole

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Únor 26 09:26:19 CET 2005

Pavel Kankovsky píše v Pá 25. 02. 2005 v 11:28 +0100:

> Aha. Tak jestli je to pravda, tak to ten disk asi do toho RAIDu nepridate
> jinak nez kladivem.

Jak jsem jiz rikal, vsech 5 disku je naprosto identickych (Seagate
ST336753LC).

Zajimave je, ze technicka podpora Dellu nikdy neslysela o programu
"dellmgr" a navrhuje pouziti nejakych jednoduchych prikazu ovladanych
jen parametry z prikazoveho radku, ktere ovsem zacinaji znicenim celeho
pole a tedy ztratou vsech dat.

Na stroj za $6000 (PowerEdge 2850) je to ponekud prekvapive. Mnohem
levnejsi modely mely jiny radic, kde slo rozsirovat pole za behu bez
ztraty kyticky.

Petr