Nechodici "dual personality" na sambe 3.0.4

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Únor 26 18:47:21 CET 2005

Na nefunkčnost "dual personality" se sambou 3.x jsem též narazil. Nicméně
jsem našel jednoduché vysvětlení, nacházející se přímo v manuálové
stránce "smb.conf":

       %L     the  NetBIOS name of the server. This allows you to
              change your config based on what the  client  calls
              you. Your server can have a ``dual personality''.

              This  parameter is not available when Samba listens
              on port 445, as clients no longer send this  infor-
              mation.

Bohužel neexistuje ani možnost přiřadit serveru dvě IP adresy a
konfiguraci nastavit podle oslovené IP adresy (pominu-li možnost nechat
na každé adrese naslouchat jinou sambu). Zdá se, že pro použití "dual
personality" se sambou 3.x lze použít jedině: "smb ports = 139" - tedy
zakázat používání portu 445 (používaným NT5 a vyššími) a přijímat od
všech klientů spojení pouze na port 139, kde "dual personality" funguje.

Pozn: Uznávám, že se jedná o celkem starý dotaz (proto jej jako odkaz
ponechávám níže v původním znění bez titulků), ale byl bez odpovědi...

Slávek.