Problem s viry na SMTP

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Sobota Únor 26 22:34:47 CET 2005

Petr Balas napsal(a):

>Videl jste necto takoveho v praxi? Ja ono - vali jeden mail za druhym,
>load na serveru 30 a totalne nestiha. A to ten server neni zadne orezavatko.
>Vim, da se to osetrit omezeni poctu spojeni za casovou jednotku ale ... .

No prave, jedina sance je ty pakety zacit zahazovat, zjistit IP zdroje a
pak to doresit.
Prave proti tomuto velkovalici spamu by antivir asi nestacil :-(
Mimochodem, ty odesilane maily nejsou zavirovane ...

A vzhledem k tomu, ze je to spyware, tak by to asi antivirak ani nechytal.

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770