lama a ipv6

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Neděle Únor 27 08:26:23 CET 2005

Jirka Kosina píše v So 26. 02. 2005 v 15:01 +0100:

> Ano, muzete. Budete mit jeden stroj vyhrazeny jako IPv6 router, ktery bude
> prevadet data do IPv6-IPv4-IPv6 tunelu (pokud nebudete mit od ISP nativni
> IPv6), a pokud si nastavite spravne IPv6 routovaci tabulky, bude cela sit
> videt pres IPv6.

Skvělé, takže hurá do experimentování... Jsou nějaké (podstatené)
aplikace (jako např. apt-get nebo gnomemeeting:), které mají problémy s
ipv6? Konkrétně CUPS, Samba, Apache2, GnomeMeeting, ssh,
XMMS/Xine/Mplayer (internetové streamy)...?

> CESNET prideluje prefix 2001:: akademickym institucim na pozadani, mimo
> akademickou sferu to nelze (iirc).
> Nicmene nekteri provideri (pamatuju si jmenovite Video Online, resp. Czech
> Online) u nekterych svych sluzeb IPv6 poskytuji nativne (tusim ze dokonce
> i u dialupu). ZAlezi jakeho mate poskytovatele a zda-li je schopen Vam
> poskytnout IPv6 nativne, bez tunelu.

Mám UPC Chello, i když je jeden ze dvou českých přístupových bodů
xs26.net na jejich síti (druhý právě na Czech On Line), ipv6 adresu,
natož síťový prefix mi pravděpodobně neposkytnou...

Díky.