instalace 1U asus AP140R-E1

fs fs na lidos.cz
Neděle Únor 27 11:04:04 CET 2005

Zdravim,
uz dva dny se vztekam nad instalaci tohoto stroje. Nainstaloval jsem
slackware 10.1 jeste s 2.4.29 jadrem vse fungovalo krasne...pote jsem
zkusil 2.6.10 a uz sem se na zadny z disku nedostal, coz by tak
nevadilo, vratil jsem tedy zpet. Protoze jsem chtel hw RAID1 nastavil
jsem ho a v Adaptec "biosu" a vytvoril pole.  Od te doby se na disky
vubec nedostanu at uz jakymkoliv zpusobem. Google neporadil. Nasel jsem
nejake ovladace dodavane od asusu k radici intel 6300esb s raidem na
SATA discich, jenze je to dodavano snad jen na Linux AS2.1, Enterprise
Linux 3, SuSE Linux 8.2, coz pro me jsou vysoce nevyhovujici distra...
ma nekdo zkusenosti s instalaci tohoto serveru resp. radice ? budu moc
vdecny za jakoukoliv pomoc, jinak asi masinka pobezi zpet k prodejci