OT - PGP signatury

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Únor 27 21:37:00 CET 2005

Dne pátek, 25. února 2005 01:21 jste napsal(a):
> Chtělo by se říci, že když používáte systém, který neumí ani tak základní
> věc, jako je práce s vícero pracovními plochami, není to chyba Gimpu ale
> vaše...

Wokna to umi, sef kdysi dostal od nekoho primo z M$ maly (150k?) programek,
ktery virtualni plochy udela. Pouzival jsem, kdysi davno :o)

Mimochodem, vzpominate na technologii buddy PC pro W98? Tam meli nekolik
virtualnich ploch, dokonce kazdou pro jineho usera, s 5 klavesnicema a 5
monitorama na 1 pecku. Sef mi kdysi rikal, ze to pekli s citrixem.

--

                        Jaroslav Lukesh