prepinanie default route - failover cez viacero ISP

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Pondělí Únor 28 00:32:58 CET 2005

AVAsro> pokud by Vam ten ISP pustil ty "cizi" IP ven,  tak Vam nemuze
AVAsro> prijit odpoved ... na to byste potreboval PI adresy.

IMHO to technicky je mozne - ISP1 (ten o ktoreho PA-cku hovorime)
naroutuje prislusny subnet na ISP2 a ten na uzivatela. vsetok traffic
by sice prichadzal k ISP1 a od neho by opat vychadzal smerom k ISP2,
ale pre ucely zaloznej konektivity to IMHO nevadi, ak nespadne ISP1
uplne ;o) ist by to islo, len netusim ci sa to tak robi.

alebo je prave na toto PI? ako rychlo sa potom rozdistribuuje
internetom informacia, ze to PI sa uz nema routovat cez ISP1, ale cez
ISP2 ? vsetci nezavisli ISP maju PI ?

je to mierne offtopic, takze pripadne ma odkazte na nejake dokumenty
kde sa to da nastudovat, RIPE priebezne citam, este by to chcelo nieco
ine.. technicke dokumenty ktore som ponachadzal o tychto
administrativnych otazkach velmi nehovoria..
dakujem

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk