jake distro pro vydavani RPM balicku?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Únor 28 03:05:20 CET 2005

On Thu, Feb 24, 2005 at 04:47:49PM +0100, Petr Stehlik wrote:
> Zdar a silu,
>
> jakou volne dostupnou distribuci (a jeji verzi) bych mel zvolit, kdyz na
> ni chci kompilovat (na SDL zalozeny C++) projekt a vydavat rpm balicky
> tak, aby byly pouzitelne na tech nejrozsirenejsich soucasnych
> RPM-pouzivajicich distribucich?

Musite pouzit prislusne distribuce. Na compat-* baliky bych se
nespolehal. Normalne se to dela tak, ze si do nejakych adresaru udelate
plne instalace ruznych distribuci a v techto chrootech pak kompilujete.

To se nedivim, protoze:

- jsou novejsi knihovny
- je novejsi kompilator
- pouziva se NPTL