chroot ssh uzivatele

Pondělí Únor 28 10:08:52 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Miroslav BENES wrote:

> A to se dá zjistit kde (mám FC3) ? Zkoušel jsem se zeptat na google-ovi,
> ale nějak jsem to tam nenašel :(

Treba tak, ze si nainstalujete Mandrake. :)
Nebo rafinovaneji tak, ze si stahnete zabalene rpm v MDK mutaci a
prohlednete si jeho definice maker (nejspis soubor /usr/lib/rpm/macros).

Jinak to makro se da, abych doplnil kolegu Kerslagera, definovat asi peti
ruznymi zpusoby:

1. spustite rpmbuild s "--define 'makro hodnota'"
2. pridate definici do ~/.rpmmacros ve forme "%makro hodnota"
3. pridate definici do nektereho standardniho makrofilniho (checht)
   souboru, napr. /usr/lib/rpm/macros nebo lepe /etc/rpm/macros
   (viz "rpmbuild --showrc")
4. pridate do ~/.rpmrc direktivu "macrofile: ...", kam vyjmenujete
   mj. dalsi makrofilni soubor definujici
5. pridate novy makrofilni soubor do globalniho seznamu
   v /usr/lib/rpm/rpmrc

> Předem díky za nakopnutí.

Kop! :)