technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Únor 28 13:24:46 CET 2005

Ctirad Fertr píše v Po 28. 02. 2005 v 13:23 +0100:

> Jak obejít ? Pokud ta binárka neobsahuje žádný GPL kód, tak o žádném obcházení
> nemůže být řeč.

Pavel zjevne myslel takovy rekneme "primocary" wrapper, neco jako 1:1
mapovani. To je pak zas trochu jina, Ctirade, ze?

Tato problematika je celkove slozita, a placat o tom tady bez pravniku a
soudcu je prakticky zbytecne. A jelikoz 2 pravnici maji na jednu vec
nejmene 3 ruzne (az protichudne) nazory, nechal bych to cele koňovi, ten
ma vetsi hlavu.

Zakladni vec tu uz zaznela: GPL byla vymyslena proto, aby uzivatel
software mel urcita ferova prava. Pokud se autor software uz od zacatku
snazi uzivatele nejak přečurat, je to cele na levačku a resit to tu
znamena ztracet cas.

Petr