radius roaming

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Únor 28 13:58:07 CET 2005

Zdravim.
Potreboval by som od niekoho, kto uz to ma rozbehane (niekto napr. z
eduroam.cz) o jednu informaciu. T.j. pripoji sa mi do wifi siete cudzi
klient (iny realm), moj radius to posle dalej a overi sa to u vzdialeneho
radiusu. A teraz ma zaujima, ci accounting toho spojenia pojde cez
vzdialeny radius alebo cez moj ?
Chcem si totizto spustat nejake scripty (ktore mi zabezpecia cez
iptables priradenie IP-adresy k MAC adrese) po prihlaseni a odhlaseni
uzivatela, ale na to potrebujem, aby accounting robil moj radius.
Ak accounting robi vzdialeny radius, tak ma zaujima ako maju napr. v
EduRoam.cz zabezpecene, ze vedia dozadu zistit IP-adresu k uzivatelovi ???
Lebo pokial si uzivatel prirad IP_cko natvrdo sam, tak mi je DHCP aj
s jeho logmi nanic.
Vdaka.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2