technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 28 15:54:31 CET 2005

Preji prijemny den,

On Mon, 28 Feb 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Tak zrovna v teto oblasti bych rozhodne negenaralizoval. Osobni
> zkusenosti s eepro vs. e100 jsou na mnoha mistech v architu teto konfery.
>
> 	Jo a o e1000 OSS variante jsem neslysel, resp. ktera Gbit Ethernet
> sitovka ma dneska ciste OSS ovladac?

Huf, ja tedy v novejsich vanilla jadrech zahlednul i 10Gbit Intel. A
neprijde mi, ze svatovalecnici z Debianu z toho neco odstranovali...

A dale treba Tigon3 (Broadcom)? U nej je pak otazka firmware, ale to uz je
zase jen dalsi sporna oblast.

Mam pocit, ze MM/MJ mluvil o porovnani closed source vs. open source
ovladacu. A eepro a e100 jsou dnes snad oboje pod GPL...

S pozdravem

         Milan Jurik