Avertv Studio 303 - zadna stanice

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Pondělí Únor 28 16:14:42 CET 2005

Preji prijemny den,

On Mon, 28 Feb 2005, ZdenA›k MolA-k wrote:

> [...]
> tak jsem ji uspesne ridit ja :-) ale
>
> rmmod cx88xx
> rmmod cx8800
>
> modprobe tda9887
> modprobe cx8800 card=6 tuner=38
>
> Mi fungovalo na Mandrake..
>
> Pote co jsem se vratil definitivne na Slackware tak se mi to nerozjelo.
> Mozna za to muze /etc/hotplug.rc :-(
>
> Kazdopadne podpora driveru k cx88 nic moc, uz bych si ji priste nekoupil
> zlate Bt848 kompatibilni.
>
> Problem neni asi uplne vyresen viz
> http://www.abclinuxu.cz/hardware/show/55948
>
> Pokud se dostanete k pocitaci tak mi prosim poslete

To bude mirny problem. Tedy, minimalne do pulky kvetna :-( Ale vzpominani
mi rika, ze hratky s card jsem uz mohl klidne opustit (matny dojem).

Matne si vzpominam, ze skrze prislusnou konferenci na bytesexu u Knorra
prosel nejaky patch, problem snad je v tom, ze jsou v tech vanilla
ovladacich spatne nastavene (ci spise nenastavene) gpio. Zkuste pohledat,
nekdy v prubehu pozdniho podzimu :-) Mozna to je v novejsich snapshotech.

cx88 nezahazujte, ona bt8x8 je mrtva vec dnes uz. Az Knorr doladi cx88
ovladac, bude to jen prinosne. Az ho doladi :-)

> Diky
>
> Zdenek

S pozdravem

         Milan Jurik