RHEL4 (+ klony) a driver pro PC87360

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Únor 28 16:13:29 CET 2005

Milan Keršláger wrote:

> http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-4-Manual/release-notes/as-x86/
>
> Zde najdete navod, jak kompilovat moduly bez nutnosti rekompilovat jadro
> (je to trivialni). Ovsem jestli doslo k nejake vyznamne zmene, ktera ten
> OOPS zpusobuje, si budete muset zjistit.

Díky za informaci, vypadá to skutečně triviálně, ale asi dělám nějakou
chybu, která by kernel hackera nenapadla - i když postupuji přesně podle
popisu, tak se nic nezkompiluje:

[root na ns3 pc87360-2.6.10]# ls
Makefile  pc87360.c
[root na ns3 pc87360-2.6.10]# make
make: Nothing to be done for `default'.
[root na ns3 pc87360-2.6.10]# cat Makefile
obj-m    := pc87360.o

KDIR    := /lib/modules/$(shell uname -r)/build
PWD    := $(shell pwd)

default:
     $(MAKE) -C $(KDIR) SUBDIRS=$(PWD) modules

[root na ns3 pc87360-2.6.10]# uname -r
2.6.9-5.0.3.EL
[root na ns3 pc87360-2.6.10]# ls /lib/modules/2.6.9-5.0.3.EL/build
arch    drivers  include  ipc     lib       mm              net
security  usr
crypto  fs       init     kernel  Makefile  Module.symvers  scripts  sound

> Zkuste jadro z devel tree Fedory. Zkuste urcite i vanilla, abyste vedel,
> ze tam urcite funguje (treba je to rozbity i tam).

Nevzniknou tím nějaké větším problémy, třeba se SELinuxem? Naposledy jsem
vanilla jádro instaloval do nějakého RHL 5.1 a to byla nějaká 2.0...

Petr Souček