technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Feyd feyd na seznam.cz
Pondělí Únor 28 16:42:56 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005 14:27:53 GMT
"Martin `MJ' Mares" <mj na ucw.cz> wrote:

> Nikoliv, neexistuje jediny rozumny duvod, proc by se normalni userspace
> programy mely za derived works povazovat. Od kernelu jsou oddelene velmi
> zretelne a nejsou zavisle na zadne konkretni verzi jadra.

Includuji hlavickove soubory a volaji jeho funkce, coz se obvykle za derived
work povazuje.

> Ovsem pro pripad, ze by se vyskytl nekdo, kdo by o tom preci jen pochyboval,
> Linus pripsal poznamku o tom, ze to tak opravdu mini. Tato poznamka neni
> soucasti licence.

Stanovuje tim, co se rozumi pojmy pouzitymi v licenci, to je podle mne
soucasti licence.

Feyd