udev howto

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Sobota Leden 1 17:21:24 CET 2005

Petr Šobáň píše v So 01. 01. 2005 v 12:14 +0100:

> No a co vám přesně nechodí ?
>
> Však zařízení /dev/xxx které ukazuje na CD tam máte ne ?
>
> http://webpages.charter.net/decibelshelp/LinuxHelp_UDEVPrimer.html
> http://www.reactivated.net/udevrules.php

Díky za howto.
Právě že ani /dev/hdc, /dev/hdc1 ... ani symlink /dev/cdrom tam není.
Stalo se mi to jak u předpřipraveného Debianního kernelu 2.6.8.1, tak u
vlastních 2.6.8.1 a 2.6.9
ls -l /dev/ > ls.dev
texťák ls.dev jsem zkopíroval na http://c0rg1.r3v0.net/trable/, stejně
jako moje aktuální jádro v .deb balíku a config-2.6.8.1

Ještě pro úplnost, mám notebook IBM ThinkPad T23, cdrom je výměnný s
floppy, ATAPI tuším... Podporu ATAPI však v jádru zapnutou mám...
Všiml jsem si, že mi hal při startu hlásí nějaký problém s jádrem, víc
bohužel nevím... Ve 2.4.17+ kernelech není problém.

Díky. jš