vnc a rychlost

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Leden 1 20:42:07 CET 2005

Dobrý den,

Jak je to s rychlostí vykreslování u vnc na slabších terminálech? Mám klienta
486-33/8M/W95 při 640x480/8bit, rychlost mi připadala jakobych na ten stroj
šel přes gprs a nikoli kříženým ethernetkabelem (kopírování i odezvy jsou OK,
tedy problém v síti nebude). Podívám-li se z linuxu odkud mi Xvnc běží, je
doba odezvy v pořádku (no,není to úplně jako Xy). Je to slabým výkonem
terminálu, nebo tyhle stroje vnc stíhají bez potíží a chyba je jinde?

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux