usb - kam se pripojilo?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Leden 2 19:31:23 CET 2005

   From: Michal Janda <diskuse na mihal.com>
   Date: Sat, 01 Jan 2005 19:29:09 +0100

Zdravím,

   > muzete mne prosim nekdo poradit jak zjistim kam se mne pripoji usb kabel
   > pro nokii? (/dev/.....??)?
   >
   > Predpokladal jsem ze to najdu napr. v usbview, ale nenajdu.

není to vidět třeba ve výstupu příkazu dmesg nebo ve /var/log/messages? Já
když zapíchnu svůj telefon do kolíbky, tak v logu vidím:

usb 1-2: new full speed USB device using address 2
usb 1-2: Product: Nokia 0000
usb 1-2: Manufacturer: Nokia
usb 1-2: SerialNumber: 0123456789
cdc_acm 1-2:1.12: ttyACM0: USB ACM device<6>usbcore: registered new driver cdc_acm
drivers/usb/class/cdc-acm.c: v0.23:USB Abstract Control Model driver for USB modems and ISDN adapters

a ve výstupu lsusb:

pavel:~ # lsusb |grep Nokia
Bus 001 Device 002: ID 0421:0405 Nokia Mobile Phones

   From: Pavel Benisek <benny007-linux na 3dgrafika.cz>
   Date: Sun, 2 Jan 2005 02:23:46 +0000

   > Me se napr. nokia pripoji jako usb mass storage do /dev/sda

Jaká Nokia s jakým kabelem?
--
Pavel Janík

jfs (beta 0.3.4) has a major bug in "rm -rf tree/", so remove was done
twice for complete removal.