Mandrake 10.1 v Liberci?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Leden 2 21:32:58 CET 2005

On Sun, Jan 02, 2005 at 08:55:44PM +0100, Jan Houstek wrote:
> Pouzijte rsync. Je to asi nejbezpecnejsi zpusob, jak stahnout soubor nad
> 2GB bez poskozeni a s moznosti bezpecne navazovat predcastne skoncene
> pokusy.
Na veci, ktore su rozsirovane verejne, je mozno lepsi bittorrent. Tiez ma
checksumy po blokoch ale navyse vie tahat z viac zdrojov naraz. ISO image
linuxovych distribucii su priam vzorovy priklad na bittorrent :-)

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper