usb - kam se pripojilo?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Leden 3 10:40:38 CET 2005

   From: Michal Janda <diskuse na mihal.com>
   Date: Sun, 02 Jan 2005 20:26:07 +0100

   > No tam vidim zkruba tohle:
   >
   > uhci_hcd 0000:00:07.2: new USB bus registered, assigned bus number 1
   > hub 1-0:1.0: USB hub found
   > hub 1-0:1.0: 2 ports detected
   > usb 1-1: new full speed USB device using address 2
   >
   > ale nic vic, zrejme mne chybi nejaky ovladac nebo co.

6230 tady teď nemám, ale nemusí se v ní nastavit něco jako mód připojení?
Na svém telefonu mohu nastavit mód na IP passthrough a nebo PC Suite
případně "kombinaci" a v módu pouze IP passthrough se to chová stejně, jako
popisujete.

   > Je to nokia 6230 a usb kabel DKU-2

Tento dotaz byl myšlen na kolegu, který psal, že se mu telefon jevil jako
USB mass-storage. Já mám v telefonu 512MB MMC kartu, tak jsem si řekl, že
by bylo hezké, kdyby to umělo USB mass-storage...
--
Pavel Janík

panic("Unable to find empty mailbox for aha1542.\n");
                  -- 2.2.16 drivers/scsi/aha1542.c