Apache - kodova stranka

Karel Zak kzak na redhat.com
Pondělí Leden 3 12:16:30 CET 2005

On Mon, 2005-01-03 at 11:41 +0100, Peter Cernoch wrote:

> Takze tomu mam rozumet ze prednostne se bere nastaveni
> serveru a jen kdyz toto neni dostupne tak se vezme
> v uvahu element z dokumentu ktery posilam?

Server nebere v uvahu nic a ani dokument nezkouma. Je-li nejake
nastaveni ktere rika, ze ma posilat HTTP hlavicku s popisem kodovani tak
ji proste pro vse co je html posila. Ty priority mezi HTTP hlavickou a
definici v dokumnetu resi az klient (napr. mozilla). Klient je tim kdo
zkouma dokument.

> Ale ve sve naivite jsem predpokladal ze bude platit (jak jsem si
> u linuxu zatim vsimnul) ze standardni nastaveni (to v httpd.conf)
> se bere v uvahu jen kdyz neni specifikovano uzivatelske nastaveni
> (tedy to v odesilanem dokumentu).

To by znamenalo parsovat ty dokumenty na strane serveru. To se nastesti
nedeje.

IMHO ten popis kodovani v HTTP hlavicce je nastroj jak zobrazovat data,
ktere nejsou schopne popisovat sama sebe (txt soubory). V pripade HTML
tudle duplicitu osobne povazuji v soucasne dobe za ptakovinu (i kdyz
standardizovanou :-). Svate valky na toto tema se obcas vedou i v teto
konferenci viz. jeji archiv.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>