mandrake 10 - L 01 01 01 problem

Pavel Mikovski mikovski na centrum.cz
Pondělí Leden 3 14:03:47 CET 2005

> z bootovacky nastarovat lze?

co je "bootovacka" ? z bootciho DVD lze spustit opravu instalace (nalezne
jednotlive oddily, nainstalovane balicky, ...) nebo rescue mod, ze ktereho
lze opravit zavadec. Ani jedno ani druhe nepomaha.

Zkousel jsem LILO vymenit za GRUB a dostal jsem hlasku "hard disk error"
(nebo tak nejak podobne). Jsem ale zacatecnik, tak nevim, jestli se mi tam
povedlo dostat GRUB spravne.