Doménový koš a fetchmail

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Leden 3 14:07:03 CET 2005

Dobrý den,
mám doménový koš u telekomu. Vybírám ho pomocí fetchmail a jednotlivé
emaily jsem třídil pravidlem fetchmailu

envelope 'Original-recipient:' qvirtual 'rfc822;'

Vše bylo OK, jenže telekom nasadil do testovacího provozu antispam a
antivir a hlavičky, které jsem používal pro třídění již obsahují něco
jiného.
Postmaster mi poradil, ať používám pro třídění část s ORCPT

 by mta-in1.iol.cz (Internet on Line ESMTP Server)
 with ESMTP id <0I9Q00K49QZC8U na mta-in1.iol.cz> for 241406072+antivir na iol.cz
 (ORCPT jmeno.uziv na domena.cz); Mon, 03 Jan 2005 13:35:37 +0100 (MET)

jenže to zase nějak nelze ve fetchmail nastavit.
Nejsem příliš zběhlý v poštovních protokolech. V různých RFC a
doporučeních a článcích
http://www.novinky.cz/archiv/Index/Drobnohled/1695b871.html?from=hp
jsem se dočetl, že by měl správně nastavit hlavičku

jenže tam on vpisuje adresu toho doménového koše a ne adresu toho,
komu to patří.
Rád bych tedy věděl, jak by ISP měl správně nastavit hlavičky v
doménovém koši, jestli existuje nějaká závazná norma. Prostě bych
potřeboval pomoc pro nějakou rozumnou argumentaci pro rozhovor s
postmasterem.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec