OT: skladiště pro informace o zakaznicich

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Leden 3 16:08:21 CET 2005

Dne pondělí 03 leden 2005 15:25 jste napsal(a):
> Ahoj
>
> Možná je to trochu mírně OT ale prošel jsem kde co a nic vyhovujícího
> nenašel a tak se ptám tu:
>
> Co používáte za program jako úložiště pro vedení informací o
> zákaznících? jako jsou hesla, různé nákresy, adresace, topologie atd.
> A aby se v tom dalo nějak dobře prohledávat
>
> Mělo by to běhat pod linuxem a být nějak rozumně přístupné, tj.
> nejlépe přes WEB či nějakého klienta ..
>
> Já to zatím udržuju v stromové struktuře na filesystému a vše je v
> OpenOffice, ale už to přestává být nepřehledné.
>
> Díky

Dd,

myslim, ze to spravne zaklinadlo se skryva pod zkratkou CRM (Customer relation
management). A, pokud je mi znamo, pak par jich je pod GPL uvolneno. Takze
smele na sourceforge a vybrat si, ktery se hodi nejvic.

Karel