USB storage - nevytvori /dev/sda1 - dlhsie s vypismi

Igor Meltzer meltzer na post.sk
Pondělí Leden 3 19:11:58 CET 2005

Zdravim,

viem, ze tych vypisov tam bolo vela, ale chcel som dat co najviac
informacii, ktore som vedel poskytnut o stave v ktorom sa nachadzam.

Dakujem za radu, len neviem ci ste spravne pochopil moj problem: mne sa
ziadne zariadenie /dev/sd... (za tie bodky dosadte cokolvek) po
pripojeni USB flash pamate nevytvori, takze pozadovany vypis takto
nedostanem.
Tiez mam podozrenie, ze je na nom viac particii a to robi problem, ale
neviem ako sa na to pozriet. Pozeral som na tu flash po pripojeni vo WIN
a konkretne cez paragon partition manager, ten mi ale zobrazil len jednu
particiu (aj ked zariadenia sa mi objavia sucasne dva /ako som uz pisal/
disketova mechanika (cca. 1.4MB) a hard disk ). Ten partition manager mi
zrejme zobrazuje len ten harddisk (co je mozno v skutocnosti len jedna
particia flashky). Ako sa na tu flasku ale pozriet bez toho aby bol
partition manager oblbnuty zariadeniami tak ako ich chape WIN ? Ako sa
zbavit tych particii (ak ich je tam viac) ? Mozem tu USB flashku
pripojit a pozriet sa na nu este nez nabehne akykolvek OS ?

Pekny den

Igor Meltzer