Program pro demonstraci sitovani

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Leden 3 20:17:48 CET 2005

Je to hezky programek, ale preci jen bych dal prednost necemu se svobodnou
licenci a pro Linux (PacketTracer je vyhradne pro Cisco Academy program /
vcetne downloadu :-D)

Krome toho: moznost emulace iptables a dalsich veci jsem nevidel / ale je
pravda, ze jsem to jen kratce zkoukl, abych vubec tusil, o co se jedna. Hned
to pujde pryc, nechci zas tak okate porusovat EULA, to opravdu, ale opravdu
nemam zapotrebi.

Nicmene diky, alespon vim, co mam davat jako priklad :-)

Karel