Z Linuxu do Win

Josef Smidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pondělí Leden 3 23:29:19 CET 2005

Nejnovější kenrnely (2.6.9, .10) tuším mají EXPERIMENTAL podporu pro
zápis na NTFS. Musí se ale ručně zapnout...

Vzhledem k uzavřenosti NTFS, co si takhle počkat až právníci napadnou
nový MS Linux Server (pšt, je to zatím tajné...) a MS bude muset něco
pustit do světa...

Jirka Kosina píše v Po 03. 01. 2005 v 23:21 +0100:

> Relativne nejbezpecnejsi cesta (i kdyz ne uplne idelogicky korektni) je
> captive - http://www.jankratochvil.net/project/captive/

http://josef.smidrkal.net/
this email can not contain any viruses, because i'm using linux.