Mandrake 10.1 v Liberci?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Leden 4 10:50:23 CET 2005

Zkuste:

rsync -azv --partial --force --delete
rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/2/i386/iso/FC2-i386-DVD.iso .

Připadne Vám výstup z programu (pozor, skutečně to stáhne asi tak 2GiB dat)
připadně jako normální chování a nebo jako problém...?

Pointa je v tom, že to spadne v nějakém inflate či deflate čehosi
(uprostřed) - přesně si to nepamatuju, po stažení odpovídajícího množství
dat zhruba 2GiB. Když ten pokus zopakujete, tak to dost dlouho přemýšlí
(ověřuje správnost a korektnost bloků, které jsou již lokálně stažené) a
nakonec to spadne se stejnou chybou.

A zkuste to to samé (klidně na ten polostažený soubor):

rsync -av --partial --force --delete
rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/fedora-core/2/i386/iso/FC2-i386-DVD.iso .

	Doběhne Vám vesele až do konce...

> Stejne tak umoznuje na strane serveru (napr. z duvodu
> vypocetni kapacity)
> tuto funkci neimplementovat.

	Pokud by se skutečně jednalo o prohibici ze strany spravce
poskytovatele, tak by to snad nezačalo stahovat vůbec nic... A patřičně by
tu prohibici oznámilo... Aspoň ve slušných konřinách se tak děje...

> jsou a jejich komprese na urovni protokolu uz tedy nema zadny
> efekt, je
> jeji zakazani na strane serveru jedine rozumne.

	Nemyslím si, že je to tento případ.

	Mimochodem nenašel jsem ISO image (o BIN atd. radši nemluvě), který
by po kompimaci byl ZAnedbatelně menší...

PS: Nezkoumal jsem, zda-li je to čistě problém ftp.linux.cz, ale zbytek jsem
se nejprve zkusil dotáhnout z mirror.physics.ncsu.edu, ale se stejným
výsledkem, takže jsem to přisoudil buď vlastnosti protokolu nebo chybě v
implementaci, ať už na straně klienta nebo serveru.