SAMBA 3.0.10 PDC + WinXP klient

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Leden 4 13:05:01 CET 2005

Lukás Loucanský napsal(a):
> kdyz si potom jako prihlaseny uzivatel zmenim napr nastaveni pozadi v oknech
> a provedu odhlaseni/prihlaseni - nedojde znovu k nastevni toho pozadi, ale
> vyjede na me notepad s obsahem jakehosi desktop.ini (v ruznych adresarich
> profilu jsou tyhle soubory ruzne). Na druhou stranu - veci jako je treba
> nastaveni Start panelu na klasicke zobrazeni normalne funguje.

Na tohle jsem nekde u nekoho narazil, bylo to zpusobeno spatnym
zachovavanim atributu system (hidden?) u souboru v profilu
pri kopirovani na server.  Takze si projit mapovani techto
atributu (map hidden/map system).
A pokud si pamatuji, drive to nemelo uplne korektni reseni,
protoze v profilu WinXP pouzivaji tyto atributy i u adresaru
a na adresarich to v sambe (aspon drive) neslo namapovat.
Pokud nepotrebuji cestovni profily, tak je zakazat a bude to
OK.

	M.