thunderbird

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Leden 4 14:55:11 CET 2005

On Tue, Jan 04, 2005 at 01:21:52PM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> To znie zaujimavo, je to hack imap servera, cron job beziaci nad tymi
> mailboxami, alebo nejaka haluz crm114?
reklasifikacia je cron job, skript napisany v perle, z niekade som ho
downloadol a trocha prerobil (povodny skript pouziva unixove ucty, ja mam
virtualne mejlboxy, a povodny pouziva na delivery "sudo procmail" a ja mam
maildrop takze mejl jednoducho znova poslem mejlservru). Ale funguje to squele
:-).

Tie vlastne crm databazy s crm nemaju nic spolocne, nazov uzivatela je
pouzitky ako parameter crm cez konfigurak maildropu.

> ma crm114 nejake principialne vyhody nad spamassassinom?
Principialne vyhody neviem, svoje tvrdenie zakladam cisto na experimentalnej
skusenosti. Raz na slashdote pisali, ze to ma lepsiu presnost ako clovek, tak
som to skusil a zostal som pri tom.

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.