Zase problém s APIC

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Leden 4 17:01:17 CET 2005

Dejma napsal(a):
> [...]
> make menukonfig byl OK.
> Vypnul jsem pouze:
> Processor type->Local APIC (vypnuto) + SAVE
> NIC JINÉHO JSEM NEDĚLAL!
> make dep
> make clean
> make bzImage
> make modules
> make modules_install
> bzImage -> do /boot
> System.map -> do /boot
>
> Lilo nový boot "testik"
>
> Jupí :) vše proběhlo v pořádku systém nabůtoval jak měl, messages jsou čistý

Takže to spíš vypadá že ten bios asi ten APIC nevypne korektně nebo tam něco
zůstává.

Existují různé postupy uprav biosu které zpřístupní i nepřístupné volby takže
můžete pohledat a skusit upravit bios zda tam tu položku máte.

No vyřešil jste to vyhozením z jádra což je korektní pokud ten HW je vyplý a ten
ovladač ho nějak uvede do nefunkčního stavu.

> Jenže, jak je z textu výše patrné - vůbec nevím jestli to je korektní
> postup.
> Jak poznám, s jakými parametry jsem měl kompilované jadro od výrobce MDK a
> jak jsem to spáchal já?
>
> Chtěl bych nějaký texťák či něco podobného, porovnám dvě verze před a po a
> na řádku třeba 225 bude rozdíl v APIC ON ,a APIC OFF, to by mě uspokojilo,
> že jsem neudělal nějakou botu, čistý messages jsou sice fajn, jenom nevím,
> jestli jsem nevytloukl klín klínem.
>
> Díky za případné info

Když už překládáte vlastní jádro tak se do toho ponořte a trochu to prostudujte
a zjistíte že hromadu voleb můžete vyházet protože nemáte takový HW.

(Pro jistotu si tam nechte to původní funkční aby když se seknete tak aby jste
nabotoval)

Třeba ovladače nechám pouze ty co používám atd......

Jinak jak bylo přeloženo původní jádro ti již poradily v jiných odpovědích -
nebudu to opakovat.

|    ICQ    179223500                    |