Debian + WRAP

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Úterý Leden 4 21:43:27 CET 2005

Dan Ohnesorg pise:
> No ja ten dotaz moc nechapu, ten WRAP ma delat bridge? Nebo routovat? Pokud
> routovat, tak mate dost divne pridelene IP adresy, neni mozne mit na ruznych
> rozhrannich IP adresy ze stejne site.

  WRAP je special embeded PC na Geode, je to vlstne PI na 266MHz,
  s miniPCI a integrovanym eth. Jsou to moc pekne desky, ale musi se
  trosku opatchovat kernel, nemaji radic KBD a reboot musi byt pres
  watchdog.
  Puvodni tazatel v tom ma asi hokej, chce bridge a udelal router :(.
  Jedine doporuceni je, bud se vzdelat, nebop koupit specialni
  distribuci pro tento HW. Ja ted delam na WISPu pro wrapa, chtel bych
  to dostat do funkncnosti StarOSu. Jinak na tom dela vic lidi, viz forum
  na czfree.net, jestli teda zrovna pojede.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec