Debian + WRAP

Dušan Sýs konference na net-service.cz
Úterý Leden 4 21:54:48 CET 2005

Ahoj,

No , ja sice pouzivam vlastni distribuci ale ovladace na atheros z
http://madwifi.sourceforge.net/ mi funguji bez problemu ( bridge rezim mi
vsak nejede ), ale s rebootem jsem mel podobny problem. Take se mi nechtel
rebootovat. Nicmene WRAP procesor SC1100 ma HW watchdog ( nevim proc intel a
spol. ho nema ), takze jsem provedl kompilaci modulu wd1100.o z
http://www.conman.org/software/wd1100/ a nahodil debianovy watchdog. Vse
funguje naprosto skvele. Reboot killne /usr/sbin/watchdog a tim se procesor
resetuje hardwarove.

Zdravi Dusan Sys