Zase problém s APIC

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Úterý Leden 4 22:16:17 CET 2005

On Tue, 4 Jan 2005, Petr Šobáň wrote:

> Takže to spíš vypadá že ten bios asi ten APIC nevypne korektně nebo
> tam něco zůstává.
>
> Existují různé postupy uprav biosu které zpřístupní i nepřístupné
> volby takže můžete pohledat a skusit upravit bios zda tam tu položku
> máte.
>
> No vyřešil jste to vyhozením z jádra což je korektní pokud ten HW je
> vyplý a ten ovladač ho nějak uvede do nefunkčního stavu.

  Pokud vim, tak APIC a Local APIC se kernel snazi pouzit nehlede na stav
(volbu) v BIOSu.

  Problem s "noapic nolapic" a zatuhnutim byl v kernelu pomerne dlouhou
dobu, slo o nejakou kolizi s ACPI a jelo to jen v kombinaci s acpi=off.
Novejsi jadra 2.6 (2.6.10 urcite) tento problem, jak se zda, vyresila.

S pozdravem

 			Ivan Bíbr

--
   Mgr. Ivan Bíbr                        bibri (at) mandrake.cz
   					http://www.mandrake.cz