PDC+"Domain Admins"

Milan Ježek jezek na bierhanzl.cz
Středa Leden 5 07:44:24 CET 2005

Dobrý den,
potřeboval bych poradit se skupinou "Domain Admins". Mám Sambu 3.0.10,
uživatele ve skupině dmnadm (unix) a pomocí
"net groupmap modify ntgroup="Domain Admins" unixgroup=dmnadm" jsem ji
přiřadil k "Domain Admins". Pokud se ale na stanici (Windows XP)
přihlásím jako uživatel ze skupiny dmnadm, tak stále nemám práva
administrátora. Pravděpodobně mám někde chybu v nastavení samby, takže
mi to nemapuje na dmnadm, ale nějak nemohu přijít na to, kde? zde je
ještě smb.conf

[global]
    time server = Yes
    netbios name = brsrv01
    workgroup = BG
    server string = Samba Server %v na %L
    os level = 66
    max log size = 1000
    log level = 2
    lanman auth = Yes
    log file = /var/log/samba/log.%m
#;    load printers = yes
    load printers = no
    map acl inherit = Yes
    logon drive = U:
    null passwords = yes
#    username map = /etc/samba/smbusers
    interfaces = eth1
   hosts allow = 192.168. 127.
   interfaces = 192.168.1.0/24
    domain master = Yes
    encrypt passwords = true
   name resolve order = wins lmhosts bcast
   socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
    winbind use default domain = Yes
    passdb backend = tdbsam
    min password length = 6
    logon home = \\%L\%U
    template shell = /bin/bash
    server string = %h server (Samba %v)
    logon path = \\%L\profiles\%U
    syslog = 0
    preferred master = Yes
    panic action = /usr/share/samba/panic-action %d
    domain logons = Yes
    pam password change = No

dík Milan