Jak nahradit znak 0x0D za \n v halde souboru?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Leden 5 08:07:46 CET 2005

Petr Vileta píše v St 05. 01. 2005 v 03:10 +0100:
> Sorry, unava :-)
> Tedy opravuji, u Macu to mozne neni, na *nixech je pouze obcas hloupy
> programator a proto se v obou pripadech vypisuji tecky :-)))

ja opakuji, ze si pletete ridici znak pro pohyb kurzoru na urcite misto
obrazovky se znackou pro konec radku v textovem souboru. To jsou dve
naprosto rozdilne veci. A podivejte se do subjektu zprav tohoto threadu,
o cem to vlastne je.

> Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)

mam trochu obavu, jestli ma vubec smysl psat nejake reakce, jestli to
vsechno nahodou nekonci v PR*.

Petr