Software pro dalkove ovladani PC

Karel Kral konve na quick.cz
Středa Leden 5 08:18:46 CET 2005

Dobry den,

sumix napsal(a):

> nevim v cem byla chyba. Nemate nahodou zkusenost s LIRC a ovladacem
> SHARP (to oznaceni je napsane vevnitr na plosnem spoji toho ovladace)
> FA97C3222 ? V podporovanych ovladacich LIRC jsem ho bohuzel nenasel ;(

Ja si myslim, ze soupis podporovanych ovladacu u LIRC je takova
kosmeticka vec, protoze i pri rozchazeni "podporovanych" ovladacu bylo
lepsi si tlacitka namapovat znovu sam. Trva to par minut - ale mate
prehled co a jak presne dela.

Dulezite je, jestli funguje vubec komunikace (mezi ovladacem a
prijimacem), coz muze byt nekdy orisek, protoze i prijimacu signalu je
vice typu. Pokud to ovsem nejake kody prijima, nic vam nebrani si
tlacitka nadefinovat.

Karel Kral
---