Ukladani .xls pod samba2.2.8a

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Středa Leden 5 08:31:51 CET 2005

Dela mi to taky od urcite doby, pouzivam Office 2003, u ostatnich
uzivatelu,
kteri pouzivaji Office 2000 to nedela - dalsi duvod proc neupgradovat
na vyssi verzi - stale jedeme na Office 2000, jen ja pouzivam 2003 Develop.
Postupne prechazime na OpenOffice.org

Mohlo by se ale najit nejake reseni - dost mne to otravuje

S pozdravem

Ondrej Prokop