dialog --clear

limuhob na email.cz limuhob na email.cz
Středa Leden 5 14:23:26 CET 2005

Dobrý den,

Mám dotaz ohledně prográmku dialog a čištění terminálu po skončení
programu. Parametr --clear se nechová tak jak bych chtěl :) . Maže
obsah celého terminálu (funkčne podobné příkazu clear), a mě by se
hodilo, aby po skončení dialogu byl terminal v původním stavu jako
před spuštěním dialogu tj. aby se mi např. nesmazala "historie"
terminalu. Prográmek lxdialog pro konfiguraci kernelu se takto chová.
Bohužel z jiných důvodů ho nemůžu použít. Jestli se nemýlím tak dialog
používá knihovnu (n)curses, která to umí. Ve zdrojácích jsem videl i
volání funkce endwin(). Nevíte někdo v čem by mohl být problém ? Je
toto chování dialogu s parametrem --clear správné ? Nesouvisí to nějak
s nastavením terminálu ?