MySQL a MyISAM vs InnoDB

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Leden 5 15:19:54 CET 2005

> Jaky typ tabulek doporucujete pouzivat, pokud mam hodne dat (kazdych 5 min
pribude
> asi 1200 zaznamu a jednou za hodinu navic 18000 zaznamu).
IMHO se MySQL ujala prave proto, ze byla stavena jako sice malo bezpecna,
ale velmi rychla databaze. Takze pokud nepotrebujete pouzivat transakce, to
znamena provedu 50 operaci s tabulkami a pokud se mi cokoliv nepovede tak
ROLLBACK, tak bych na innodb zapomel ;-)
Jo a misto
    select count(*) from table
je pro vetsi mnozstvi recordu nekdy lepe pouzit
    show table status from database
a pak si najit udaje o te ktere tabulce.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz