Indikace klavesnice v task bar v IceWM

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Leden 5 16:04:36 CET 2005

Hykel Jaroslav <jaroslav.hykel na email.cz> wrote:
> Dobrý den
> Používám jako wm IceWM. Přepínání klávesnice mám nakonfigurováno v
> /etc/X11/XF86Config
>        Option  "XkbLayout"     "us,cz_qwerty"
>        Option  "XkbOptions"    "grp:switch,grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
> klávesnice je indikována led "Scrool Lock". Vše funguje OK.
>
> Potřeboval bych ale mít indikaci i v task bar jako to má KDE nebo GNOME.
> Indikace pomocí "Scrool Lock" je v případě většího množství klávesnic
> (česky, německy, anglicky, rusky) nanic.
> Mé hledání na internetu bylo zatím bezúspěšné.

mne sa celkom osvedcilo xxkb
nie je to sice indikacia na taskbare, ale ako samostatna ikona alebo pre
kazde okno zvlast, a dost som sa potrapil kym som to nastavil ako som
chcel, ale funguje (resp. fungovalo lebo uz nepouzivam)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |