zachyceni mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Leden 5 15:54:04 CET 2005

Potreboval bych zachytit mail, jeste nez ho sendmail odesle a neco s nim
provest. Ovsem nenapada me zpusob, jak to udelat.
Moje predstava je, ze
1) nekdo z netu se spoji s moji smtp sluzbou (sendmail)
2) posle smtp sluzbe mail
3) smtp sluzba mail ulozi bud lokalnimu uzivateli nebo to posle dal.
No a ja bych potreboval mezi 2) a 3) to zachytit a zpracovat.
Jde mi o to, ze prichozi maily urcene k doruceni existujicim uzivatelum jsem
schopen zpracovat pomoci .procmailrc, ale to nepotrebuji. Ja potrebuji
zpracovat maily, ktere existujici uzivatel odesle ze sveho PC
(dialup-volny.cz) na muj server (smtp.domena.cz) a ma to pokracovat treba na
uzivatel na seznam.cz.
A proc to vlastne potrebuji? Protoze kdyz nejaky idiot (jinak ho nelze
nazvat) posle mail s 10MB prilohou, tak na muj smtp sice dorazi, ja ho v
poradku predam dal, ale nikdo uz ho vetsinou nedokaze prijmout, protoze pop3
do 5 minut vypadne na timeout no a malokdo ma tak tlusty drat, aby 10MB
prijmul za 5 minut. Takze jsem si myslel, ze kdyz nekdo posle takto velky
mail, tak ze ho rovnou zahodim a poslu mu upozorneni, nebo mu ho rovnou
vratim, at si vyzkousi, jak to nejde prijmout :-)

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz