Updaty jádra pro Mandrake?

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Leden 5 20:07:10 CET 2005

Le mercredi 05 Janvier 2005 19:38, Milan Keršláger a écrit :

Pěkný večer,

> měl bych dotaz, jak je to se security updaty pro Mandrake. Verze 10.1
> Je to celé nějaký záměr, má Mandrake pro desktopovou verzi menší
> citlivost pro vznik SA, tají se Corporate Server 3.0? Nebo musím být
> nejprve členem klubu, abych si mohl projít SA?

  není to celkový záměr. Je to způsobeno tím, že "kernel hackeři"
Mandrakesoftu odešli (dost narychlo :/) a chvíli tam panoval zmatek. Je nutné
posečkat než se nový tým zapojí do kolektivu a všechno dá do pořádku.

> Chtěl bych v tom mít jasno, když už to mám někomu doporučuji.

  Je to nedostatek současné doby a na odstranění se pracuje. Bohužel je to z
naší části zeměkoule neovlivnitelné ...

--
Robert Vojta