Hlaska do grafickeho okenka

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Čtvrtek Leden 6 08:55:59 CET 2005

Zdravim vsechny,

Nektere casto pouzivane sinnosti jsem si napsal jako
skriptiky v bashi a poustim si je pres menu v IceWM. Nekdy
by se mi ale hodilo, aby se v pripade nejake chyby zobrazila
hlaska na obrazovce. Napr. mountuji vzdaleny adresar. Kdyz
se to podari, nic nepotrebuji, kdyz ten pocitac neni zrovna
dostupny, chci zobrazit ramecek s hlaskou.

Jde to nejak jednoduse udelat pokud mozno s beznymi
prostredky? Pouzivam Slackware 9.1 a IceWm.

Dik za nasmerovani.

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.