TLDP: preklad do cestiny

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Leden 6 10:18:10 CET 2005

On Thu, Jan 06, 2005 at 12:29:27AM +0100, Katarina Machalkova wrote:

> Zrejme ano (holt, kdybych poradne proklikala jiste stranky, tak jsem se
> nemusela ptat). Tohle je ovsem "papirova" verze, navic uz skoro 4 roky
> stara. Mne spis slo o to, zda nekde existuje prubezne aktualizovana
> online dokumentace, treba neco jako tohle:
> http://www.traduc.org/news.php (pouzila jsem jako priklad svuj oblibeny
> cizi jazyk)

IIRC to nikdo nedela. I anglicke verze HOWTO jsou dost casto zastarale,
natoz jejich cesky preklad.

Leda by CZLUG nejakeho prekladatele alespon trochu financoval, protoze
to jsou tuny textu (a pouzita anglictina je opravdu jednoducha).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz