Pripojeni USB storage a Zip jednotky

Jiri Zelinka zelinka na math.muni.cz
Čtvrtek Leden 6 14:53:25 CET 2005

Nainstaloval jsem si Mandrake 10.1 a nefunguje mi USB flash a Zip
jednotka na IDE, respektive funguji dost podivne. Postupne jsem prisel
na to, ze po nastartovani systemu neexistuji zarizeni /dev/sda1 a
/dev/hdb4, kam by se jednotky mely pripojit. Kdyz zasunu flash do USB
portu, objevi se zerizeni /dev/sda, ale pokus o pripojeni konci chybou.
Kdyz ale spustim diskdrake (staci hned ukoncit), /dev/hdb4 se objevi
vzdy, /dev/sda1 jen kdyz je flash zasunuta. Dalsi pripojovani a
odpojovani uz je pak bez problemu. Funguje to tak se supermount i bez,
hotplug taky nepomuze.
Dival jsem se do archivu konference, ale marne. Pokud by nekdo mel
napad, budu rad.

Jiri Zelinka