spamassassin a uceni co je SPAM a HAM

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Čtvrtek Leden 6 16:07:45 CET 2005

Problem je, ze telo mailu sice zustane puvodni, ale hlavicky se pochopitelne
zmeni. Takze by se nakonec mohlo stat, ze spamassassin zacne povazovat
dotycneho uzivatele za spamera ;o)
Nevim jakym presne zpusobem se provani BAYES analyza, takze mozna kecam. Ale
postovni klient pri preposlani zpravy hlavicky urcite prepisuje.

Mixi