httpd

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Čtvrtek Leden 6 23:14:40 CET 2005

Zahálka Martin Ing. wrote:
> neni, redhat 7.3
> nasel jsem toto:  rm -f /var/lock/subsys/httpd
> ale to nepomaha

aha, tak co s RH7.3 nevim.
uplne stejnou hlaskou se projevovalo, kdyz se zapnutym SELinuxem
spoustim mysqld. cili je asi nejaky problem se zabezpecenim... co se
stalo predtim, nez to zacalo delat? je to nova nebo stara instalace? uz
to v teto konfiguraci nekdy bezelo?

> nevis, co by mohlo pomoc?

netusim. co rika google na ocitovanou chybovou hlasku?
MB