spamassassin a uceni co je SPAM a HAM

Mgr. Jaroslav Filip filip na mits.cz
Pátek Leden 7 08:23:12 CET 2005

Martin Och napsal(a):
> DV,
>
> priznam se, ze mam pocit, ze asi nevite co delate :)

Myslim si, ze vim, co delam :-) Jedine, co nevim, jak jednoduse naucit
zamestnance, aby postu, kterou povazuji za spam, jednoduse predali k
nauceni spamassassinu. Sam pouzivam pro cteni posty IMAP a neznacenej
spam hazim do slozky, kterou jednou za cas necham predhodit spamassassinu.

> Rozvinu svoji teorii a praxi, ktera samozrejme nemusi byt spravna:
>
> sa-learn --spam - "nauci" spamassassina, ze takovato zprava JE spam,
> sa-learn --ham - "nauci" spamassassina, ze takovato zprava NENI spam

tohle znam :-)

> Vynechavam ostatni parametry, jejich vyznam je v man
> Podle toho co vim, a pripada mi to logicke, MUSITE predat zpravy sa-learn s
> puvodnimi hlavickami. Jinak v databazi bayes udelate pekny gulas.

S tema hlavickama, jak psali i ostatni, me to vubec nenapadlo :o) To je
jeste horsi, nez s tim prepsanim predmetu apod.

Hmmm ... tak to vypada, ze budu muset u vsech zmenit protokolol POP3 na
IMAP .... sakrys

JF