Autorizace skupin pres ntlm_auth na win2k

Radek linux na webland.cz
Pátek Leden 7 09:13:17 CET 2005

Zdravim,
neresil nekdo tento problem?
Mam Squid 2.5 rel.3, samba 3.0 a autorizuji uzivatele proti Active directory Win2k. Vse mi funguje dobre, akorat bych potreboval vyresit pristup pomoci skupin. Zkousel jsem :

ntlm_auth --helper-protocol=squid-2.5-basic --require-membership-of='test.cz\Inet'

Kde test.cz je domena Win2k a Inet skupina v Active D. Pokud to zadam jako prikaz overi vsechny uzivatele i ty ,kteri nejsou ve skupine Inet.

Nevim jestli je spravne pouzit external_acl_type, kdyz tam je samba 3.0.
Zkousel jsem to i takhle

external_acl_type NT_global_group %LOGIN /usr/lib/squid/wbinfo_group.pl
acl Inet external NT_global_group Inet

http_access allow Inet

ale to mi nefunguje a jeste mi vytuhnul server.

Da se to tak resit nebo je potreba pouzit squid_ldap_auth resp. squid_ldap_group?

Diky Radek